Wybór reklamy do kalendarza

Na prawdę ładny kalendarz reklamowy to fantastyczny prezent dla każdego klienta, który robi zakupy w twoim sklepie. Jeśli przykładowo masz sklep ecommerce i obsługujesz w nim klientów i w tym sklepie klienci robią zakupy przykładowo w określonej kwocie, to możesz im zaoferować do każdego takiego zakupu gratis z postaci kalendarza reklamowego wybranego przez ciebie formatu. Możesz również wyznaczyć, że kalendarze reklamowe będą przyznawane gratis jedynie do zakupów na określoną kwotę, np, gdy twój klient kupi w sklepie za minimum 100 zł, lub minimum za 200 złotych.




Kalendarze oferowane klientom mogą być też w sklepach stacjonarnych i tutaj tak samo sklepy przyjmują ten sam sposób postępowania, mianowicie dają swoim klientom określoną kwotę, po której przekroczeniu klient otrzymuje rzeczony kalendarz. Kalendarze reklamowe to kalendarze rzeczywiście różnej jakości, przy czym powinieneś pamiętać o tym, że kalendarze tego typu są oferowane w różnorakich wersjach. Na przykład kalendarze reklamowe mogą posiadać grawer i w takim wypadku powinno się za nie zapłacić więcej. Mogą posiadać również tylko logo i na przykład dane adresowe lub tylko logo i zdjęcie przykładowo ze sklepu lub zdjęcie twoich towarów. Te warianty są różnorodne i każda firma ma własne własne pomysły na to, jak powinny wyglądać jej kalendarze reklamowe. Czasem drukarnie albo agencje reklamowe pomagają w wybraniu adekwatnej formy zaprezentowania się na takim kalendarzu. Zdarza się, że kalendarze mają jedną stronę, innym razem są dzielone, jeszcze innym najważniejszy aspekt stanowią fotografie na takich kalendarzach.
Polecamy: polecana strona o grafice reklamowej