Profesjonalna rehabilitacja wykonywana w mieszkaniu pacjenta

Bez jednej ręki życie jest naprawdę bardzo trudne. Przekonuję się o tym już od pewnego czasu. Jeżdżąc na deskorolce któregoś dnia niestety tak niefortunnie upadłam, że złamałam lewą rękę.



Ból był nie do opisania. Koleżanka zadzwoniła na Szpitalny Oddział Ratunkowy. Przyjechała karetka i tym podobne. Potem musiałam własne odczekać w kolejce, bo tak niestety działa bezpłatna służba zdrowia itd. Miałam wiele obaw, jak to można wszystko będzie wyglądało. Lekarz powiedział mi, że czeka mnie rehabilitacja... Nie wiedziałam, jak to należy wszystko się potoczy. Od tamtej pory bardzo doceniam osoby, które na co dzień muszą borykać się z myślami z ręką. Ludzie, którzy mają do dyspozycji tylko jedną kończynę górną są dla mnie prawdziwymi bohaterami. Szczęściem w nieszczęściu jest fakt, że trafiłam na super rehabilitanta. Nawet nie musiałam do niego dojeżdżać i tak dalej. To on przyjeżdżał bowiem do mnie. Na rynku są bowiem takie placówki z fizjoterapii, które świadczą tego typu usługi. Na początku przeszło mi przez myśl, że taka rehabilitacja nie będzie do końca fachowa. Specjaliści fizjoterapeutyczni mają jednakże nie tylko edukację i doświadczenie, niemniej jednak korzystają również z odpowiedniego sprzętu. Wszystko, co bardzo istotne mają zwyczajnie przy sobie. Ogólnie rzecz ujmując sam proces masażu , a dodatkowo tej rehabilitacji odbywa się pewnie dokładnie tak samo jak w zwykłej, stacjonarnej placówce w Gdańsku albo Sopocie.
Dla mnie natomiast bardzo dużym ułatwieniem było to, że po prostu nie musiałam nigdzie jeździć i tak dalej. Wręcz sobie nie wyobrażacie, jakie to jest wyzwanie jechać przykładowo. zatłoczonym autobusem z ręką, która jeszcze nie jest w odpowiedniej kondycji. Nie chciałam przedłużać okresu leczenia, dlatego zdecydowałam się na rehabilitantów, którzy przyjeżdżali do mojego domu. Jeszcze czeka mnie trochę pracy, niemniej jednak jesteśmy już przy samym końcu. Wiem, że teraz na pewno będą musiała bardziej uważać jeżdżąc na deskorolce, bo chociaż ten wypadek daje mi się mocno we znaki, to i tak nie zamierzam rezygnować z tej aktywności.
Zobacz również: przejdz na tą stronę.